Over

Edition Ventures

Al 30 jaar lang staat uitgeverij Edition Ventures garant voor kwalitatieve, innovatieve en toonaangevende tijdschriften die optimaal inspelen op de wensen van het Belgische lezerspubliek. De verschillende teams binnen Edition Ventures slagen er maandelijks in om zo’n 2,6 miljoen Belgen te informeren, te inspireren en te entertainen, hetzij via de magazines, websites of tijdens de verschillende events georganiseerd door de groep.

Door die doelgerichte aanpak en toekomstgerichte visie zijn we erin geslaagd om een hechte vertrouwensrelatie op te bouwen met onze adverteerders en de verwachtingen van ons lezerspubliek in te lossen, zowel in de printmedia als online. Op die manier is Edition Ventures uitgegroeid tot de marktleider in de sector van de damespers, zowel in print oplage als online bereik.

De filosofie van Edition Ventures rust op drie peilers: passie, innovatie en plezier. Drie waarden die aan de basis liggen van de groei en het toenemende succes van sterke merken als ELLE, Marie Claire, Psychologies, F1i, Actief Wonen… In een medialandschap dat voortdurend evolueert, wil Edition Ventures zich onderscheiden door al haar kanalen, zowel print als digitaal, verder te versterken en te diversifiëren met video, sociale media, mobiele apps… We zijn ons ervan bewust dat we moeten blijven inzetten op nieuwe technologieën om de challenges voor de toekomst aan te gaan. Daarom willen we strategisch gebruikmaken van alle middelen die we ter beschikking hebben. Optimaliseren van digitale platformen en de integratie van diverse audiovisuele middelen enerzijds en terugkeren naar de essentie anderzijds, door de content te verdiepen, te investeren in kwalitatief papier... We willen onszelf blijven uitdagen door op zoek te gaan naar nieuwe businessmodellen om de synergie tussen print en digitaal te optimaliseren

Vrouwen

Wonen

Welzijn

City

Sport

Mannen

Gidsen

Gezondheid